O nas

Dwóch fotografów, inne sposoby robienia zdjęć i podejścia, ale wspólna pasja – fotografowanie ludzi.

Z fotografią ślubną jesteśmy związani już od dobrych kilku lat. Nasze portfolio wypełniają głównie fotografie ślubne i to właśnie one absorbują większość naszego czasu. Uwielbiamy fotografować i dokumentować, a także obserwować. Fotografia ślubna to połączenie tych elementów. Nie mamy Klientów – mamy obok siebie ludzi, których lubimy spotykać, bo wszystkie spotkania są zawsze cennym i satysfakcjonującym doświadczeniem.

Ślub to wyjątkowe wydarzenie, dlatego trzeba starać się pokazać je w unikalny sposób – dla Nas jest to punkt honoru oraz wyzwanie – dla Was jest to przede wszystkim wspaniała pamiątka. Za kilka lub kilkanaście lat (czego Wam życzymy) otworzycie album ślubny i powspominacie ten niesamowity dzień, zobaczycie najbliższych oraz znajomych. Będziecie opowiadać dzieciom i pokazywać jak to kiedyś było.

Zależy nam, aby zdjęcia prezentowały jak najwyższą jakość i stanowiły pamiątkę na lata. Staramy się połączyć to rzemiosło, artyzm oraz kronikarstwo w jedno – tak aby zdjęcia ślubne prezentowały się jak najlepiej. Może nie każdy jest świadomy, ale to naprawdę ciężka praca i jednocześnie jest w tym coś fascynującego. Dzięki umiejętnościom cyfrowej obróbki oraz doświadczeniu jesteśmy w stanie zatrzymać na zdjęciach te niepowtarzalne chwile oraz emocje i pokazać je w sposób niezwykły. W tym celu usług używamy profesjonalnego sprzętu fotograficznego marki Canon, w którego skład wchodzi m. in. aparat pełnoklatkowy Canon 5d oraz jasne obiektywy stałoogniskowe.

Kładziemy nacisk na wykonanie wysokiej jakości zdjęć. Pokazujemy coś zwykłego w sposób niezwykły. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i jest tylko jedno! Fotografując, tworzy się własny świat, przedstawia sposób patrzenia autora fotografii.

Współpracowaliśmy między innymi z:

                

         

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, chcecie zapytać o wolny termin, a może kontaktujecie się w innej sprawie napiszcie bezpośrednio na maila: info@apfotografia.pl

Adam

Piotr

Dołącz do nas na Facebooku:

 

Bydgoszcz, fotograf wesele